Veelgestelde vragen

Bekijk de meest gestelde vragen hier. Als je geen antwoord op jouw vraag kunt vinden, kun je contact opnemen met de Your-Favorites helpdesk via info@your-favorites.nl.

Bestelling en levering

Met een gemiddelde levertijd van 9-15 dagen, verzenden wij onze producten rechtstreeks vanuit de leverancier naar jou. Dit unieke bedrijfsmodel stelt ons in staat om aanzienlijk te besparen op opslag- en transportkosten, waardoor wij onze producten tegen een lagere prijs kunnen aanbieden dan onze concurrenten. Bovendien nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

In de meeste gevallen worden bestellingen binnen de geschatte levertijd afgeleverd, met een succespercentage van 99%. Soms kunnen er echter vertragingen optreden tijdens het leveringsproces. Je kunt de actuele status van je bestelling controleren via deze link: Track je order

Als je na 3 dagen na de verwachte levertijd nog steeds niets hebt ontvangen, neem dan alsjeblieft contact met ons op.

Aangezien we samenwerken met diverse leveranciers, kunnen producten soms afzonderlijk worden verzonden. Als er items ontbreken in je bestelling, ontvang je deze doorgaans binnen 2-3 dagen. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Wij werken niet met verzendkosten! Elke bestelling wordt 100% gratis bij jou afgeleverd.

Ruilen en retourneren

Zeker. Binnen een periode van 14 dagen kun je jouw bestelling aan ons retourneren zonder dat je hiervoor een reden hoeft op te geven.

Indien je niet tevreden bent met je aankoop, heb je de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen na ontvangst te ruilen of retourneren. Zorg ervoor dat de producten in hun oorspronkelijke staat verkeren, inclusief labels en etiketten, en vrij zijn van gebruikssporen.

Vergeet niet om een Track & Trace-code toe te voegen aan je retourzending, en onthoud dat de verzender verantwoordelijk is voor de verzending.

Zodra we de geretourneerde artikelen hebben ontvangen, zorgen we ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening wordt teruggestort.

Voor het downloaden van een retourformulier, kun je hier klikken: Retourformulier

Track & Trace

Je kunt je Track & Trace-code vinden door je ordernummer in te voeren op de volgende pagina: Track & Trace

Zodra je pakketje bij het postorderbedrijf is aangekomen, wordt de Track & Trace-informatie beschikbaar. Houd er rekening mee dat er enige vertraging kan zijn tussen dit moment en het verschijnen van de informatie.